Întrebări

Întrebări
Cum fac o comandă?

Comanda se face prin intermediul formularului de contact, sau apelând la numărul 0775249039 sau printr-un mesaj pe Whatsapp, apăsând butonul verde din pagină.

De unde știu că firma voastră mi se potrivește?

Pentru că dorim să eliminăm toate temerile clienților noștri, aducem la pachet profesionalism, bună comunicare și transparență.

Agenții noștri de curățenie au experiență în domeniu și sunt oameni cu bun simț, îi selectăm doar pe aceia care se potrivesc valorilor noastre.

Vrem să aducem plus valoare în relația dintre prestator și client, de aceea vom răspunde transparent oricăror nevoi, solicitări sau întrebări, pentru că vrem să empatizăm cu tine.

Oferim garanții, pentru a se stabili un raport de încredere și ca să știm reciproc că nu avem de pierdut, de aceea îți garantăm refacerea curățeniei sau banii înapoi, dacă există nemulțumiri.

Trebuie să fiu acasă in timpul serviciului de curățenie?

Decizia în acest caz este a ta! Dacă alegi să nu fii acasă, vom discuta cea mai bună variantă pentru ca agentul nostru să intre în posesia cheii și să o înapoieze. Îți garantăm că munca agentului de curățenie va fi la fel de eficientă, indiferent ce decizi. Pentru că îți garantăm refacerea curățeniei sau banii înapoi, dacă există nemulțumiri.

Trebuie să am produse de curățenie acasă?

Nu! Noi venim cu produse de curățat specifice, pe care le achiziționăm de la furnizori specializați și care ne ajută să fim eficienți.

În ce interval se pot desfășura serviciile de curățenie?

De regulă, ședințele de curățenie se desfășoară în intervalul L-V, 08:00-18:00. Dacă îți dorești un alt interval, te rugăm să ne contactezi și, în măsura în care va fi posibil, vom încerca să te ajutăm.

Ai alte întrebări?

Nu ezita să ne scrii prin intermediul formularului sau pe WhatsApp pentru orice întrebare!